یـــاس کبــــــــــــــــود
وبلاک شخصی جـــــــواد همتی
درباره وبلاگ


دستم بوی گل می داد مرا به حکم چیدن گل محکوم کردند نگفتند که شاید گلی کاشته باشم !!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, :: 23:46 :: نويسنده : مدیر وب
خداحافظی گرم استاندار قم در یک روز داغ تابستانی

خبرگزاری فارس: همایش تجلیل از برترین‌های صنعت و معدن استان قم با حاشیه‌هایی همراه بود که مهم‌ترین آن خداحافظی استاندار بود.

خبرگزاری فارس: خداحافظی گرم استاندار قم در یک روز داغ تابستانی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همایش تجلیل از برترین‌های صنعت و معدن استان قم، چهارشنبه با سخنرانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، رئیس اتاق بازرگانی و استاندار قم و با تجلیل از واحد‌های صنعتی برتر، صنعتگران و پیشکسوت نمونه در سالن بعثت خانه جوان قم برگزار شد. اما حواشی این همایش شاید از خود آن بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

در این مراسم مانند همایش‌ها و نشست‌هایی که در سطح استان برگزار می‌شود و به معضلی تبدیل شده است با تاخیری نیم‌ ساعته برگزار شد که البته گویا منتظر استاندار بودند که این همایش آغاز شود.

همچنین با وجود همایش‌های طولانی در سطح استان این مراسم با سه سخنرانی و مراسم تجلیل از برترین‌ها تنها حدود 30 دقیقه بیشتر به طول انجامید و شاید دلیلش این بود که استاندار به افتتاحیه نمایشگاه و جلسه شورای فرهنگ عمومی برسد.

سالن بعثت هم آنقدر گرم بود که بیشتر شرکت‌کنندگان در همایش در خارج از سالن جمع شده بودند و منتظر بودند هر چه زودتر همایش به پایان برسد.

گرمای سالن به قدری بود که استاندار وقتی سخن آغاز کرد گفت: جای خوشحالی است برپایی این همایش در این هوای گرم که به گرمی مجلس افزوده است برای اینکه از این گرما اذیت نشوید من خیلی کوتاه و مختصر زحمت می‌دهم.

اما آنچه فعالان بخش صنعت و معدن را در فکر فرو برد صحبت‌های انتهایی استاندار در این جلسه بود که به گونه‌ای صحبت کرد که گویی آخرین روزهایی است که بر مسند استانداری قم می‌نشیند.

استاندار قم در سخنانی ضمن خداحافظی از تولیدکنندگان و صنعت‌گران استان گفت: احتمالا این آخرین جلسه‌ای باشد که در جمع صنعتگران استان قم به این شکل حضور پیدا می‌کنم.

وی گفت: عذرخواهی می‌کنم از همه قصور‌ها و تقصیرهایی که ما در قبال صنعت و معدن و تجارت داشتیم و برای همه شما آرزوی سلامتی و توفیق دارم.

یادآور می‌شود موسی‌پور به عنوان نخستین استاندار روحانی کشور مهرماه سال 88 به سمت استانداری قم منصوب شد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات
پيوندها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 727
بازدید ماه : 704
بازدید کل : 277506
تعداد مطالب : 201
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 1